הוסף לעגלה

mix and fix

ערכה לשימוש חד פעמי, אריזת הערכה מכילה חומר דו רכיבי, על בסיס פוליאוריטן, המתנפח באחוזים רבים. האריזה נוחה לשימוש מהיר ומידי, חוסכת בזמן עבודה. מתאים לצורך יציקת עיגון והכנת תשתית מהירה – לגדרות, עמודי תאורה, בסיס לפרגולה ועוד. ניתן להשתמש כתחליף לבטון (תכולת הערכה משתווה לכ-50 ק"ג בטון)
מחיר: 120 ₪
משלוח שליח עד הבית / מקום העבודה : 58 ₪
זמן אספקה: 7 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

כדאי לקנות גם

מחיר החבילה: 461 ₪

mix and fix + הני ווקס + ספריי 2300 + COMPOSI-MOLD Putty רב פעמי + מקלות ערבוב =
mix and fix מחיר 120 ₪ הני ווקס מחיר 130 ₪ ספריי 2300 מחיר 99 ₪ COMPOSI-MOLD Putty רב פעמי מחיר 100 ₪ מקלות ערבוב מחיר 12 ₪

מידע נוסף

תאור החומר: ערכה לשימוש חד פעמי, אריזת הערכה מכילה חומר דו רכיבי, על בסיס פוליאוריטן, המתנפח באחוזים רבים. האריזה נוחה לשימוש מהיר ומידי, חוסכת בזמן עבודה.
שימושים: מתאים לצורך יציקת עיגון והכנת תשתית מהירה - לגדרות, עמודי תאורה, בסיס לפרגולה ועוד. ניתן להשתמש כתחליף לבטון (תכולת הערכה משתווה לכ-50 ק"ג בטון)
יחס עבודה: ערכה מוכנה לשימוש ביחס המתאים.
קושי החומר: קשיח.
צבע החומר: כחול.
אריזות המוצר: 1 שקית ערכה מכילה 700 גר' חומר דו רכיבי.
דפי מידע: דף טכני

אופן עבודה

אופן העבודה: לחפור בור בגודל הרצוי (מצורפת טבלה לחישוב) ולייצב בתוכו את המוט, כך שלא יזוז במהלך התרחבות החומר ביציקה. יש להסיר על ידי משיכה את הסוגר, המפריד בין שני חומרי הערכה ולערבב היטב ובמהירות, על ידי ניעור השקית מצד לצד עד לקבלת חומר בצבע כחול אחיד, (אין לחרוג מעל 15 שניות ערבוב, כדיי שהחומר לא יתחיל בתהליך ההתנפחות שלו בתוך השקית הסגורה). לאחר מכן יש לחתוך עם מספרים את השקית ולשפוך את תכולתה לתוך הבור שהוכן מראש לצורך היציקה. במהלך כ-3 דקות החומר יגיע להתנפחות והתרחבות מלאה. לאחר כ-10 דקות החומר מתקשה לחלוטין וניתן לחתוך בעזרת סכין את העודפים שאינם רצויים.
חומרים ועזרים לעבודה נכונה: לפני פתיחת האריזה יש ללבוש משקפי מגן וכפפות לטקס.
זמן עבודה: לא יותר מ-15 שניות.
זמן ייבוש: יבוש ראשוני לאחר 3 דקות, ייבוש סופי לאחר 10 דקות.
המלצות: יש לחבוש משקפי מגן, כפפות לטקס ובגדי מגן. בסיום השימוש יש לסגור היטב את מכסה האריזה. במידה והחומר נישפך יש לאספו. יש לשמור נעול.
יש לקחת בחשבון שבעבודה עם חומרי גלם יתכנו שינויים המושפעים מלחות, טמפרטורה, גודל ועוד, שינויים אלה עלולים להשפיע על התוצאה הסופית.
אזהרות: חומר מסוכן ורעיל. אסור לשימוש עד שהוראות הבטיחות נקראו והובנו במלואן. יש להימנע מפיזור החומר בסביבה. במידה ונפגעים מהחומר יש לפנות לטיפול רפואי מיידי.

no-lazy - - - - המוצר שכבש את העולם - גבס הפלא! - - - - המוצר שכבש את העולם - גבס הפלא! - - - -