הוסף לעגלה

אפוקסי לציפוי שקוף, בעל תקן למזון Amazing Clear Cast + Plus

אפוקסי Amazing Clear Cast + Plus הוא חומר חדש ומשופר מסדרת Amazing Clear של חברת אלומילייט מארה"ב. חומר דו רכיבי, שקוף, בעל עמידות גבוהה יותר ל-UV וזמן עבודה ארוך יותר. מתאים לציפוי שקוף, בעל אישור תקן מזון של ה-FDA. מיועד לציפוי, גימור והחלקה על גביי משטחים שונים כגון- עץ, שייש ועוד. מתאים גם כשיכבה אחרונה מבריקה על הדפסות תלת מיימד. בעל עמידות גבוהה לשחיקה, מתייבש למוצק שקוף וחזק. לאחר הייבוש החומר מאושר כחומר שיכול לבוא במגע חוזר וממושך עם מזון.

תוספות ושדרוגים

 
אפשרויות לבחירה -
כמות
זמן אספקה: 7 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מידע נוסף

תאור החומר: אפוקסי Amazing Clear Cast + Plus הוא חומר חדש ומשופר מסדרת Amazing Clear של חברת אלומילייט מארה"ב. חומר דו רכיבי, שקוף, בעל עמידות גבוהה יותר ל-UV וזמן עבודה ארוך יותר. מתאים לציפוי שקוף, בעל אישור תקן מזון של ה-FDA. 
שימושים: מיועד לציפוי, גימור והחלקה על גביי משטחים שונים כגון- עץ, שייש ועוד. מתאים גם כשיכבה אחרונה מבריקה על הדפסות תלת מיימד. בעל עמידות גבוהה לשחיקה, מתייבש למוצק שקוף וחזק. לאחר הייבוש החומר מאושר כחומר שיכול לבוא במגע חוזר וממושך עם מזון.
יחס עבודה: 1:1 בנפח
אריזות: 3.79 ל', 7.58 ל', כל אריזה מכילה בסיס ומקשה.

אופן עבודה

המלצות: יש לחבוש משקפי מגן, כפפות גומי ובגדי מגן. בסיום השימוש יש לסגור היטב את מכסה האריזה. במידה והחומר נישפך יש לאספו. יש לשמור נעול.
יש לקחת בחשבון שבעבודה עם חומרי גלם יתכנו שינויים המושפעים מלחות, טמפרטורה, גודל ועוד, שינויים אלה עלולים להשפיע על התוצאה הסופית.
אזהרות: חומר מסוכן ורעיל. אסור לשימוש עד שהוראות הבטיחות נקראו והובנו במלואן. יש להימנע מפיזור החומר בסביבה. במידה ונפגעים מהחומר יש לפנות לטיפול רפואי מיידי.

no-lazy - - - - המוצר שכבש את העולם - גבס הפלא! - - - - המוצר שכבש את העולם - גבס הפלא! - - - -