הוסף לעגלה

אפוקסי לציפוי שקוף, בעל תקן למזון Amazing Clear Cast

אפוקסי לציפוי שקוף, בעל תקן למזון Amazing Clear Cast, של חברת אלומילייט מארה"ב, הוא חומר דו רכיבי, בעל אישור תקן מזון FDA. החומר שקוף ומתאים במיוחד לציפוי, גימור והחלקה על משטחים שונים. מתאים גם כשיכבה אחרונה מבריקה על הדפסות תלת מיימד. בעל עמידות גבוהה לשחיקה, מתייבש למוצק שקוף וחזק. מיועד לציפוי משטחים שונים כגון עץ, שייש ועוד. לאחר הייבוש החומר מאושר כחומר שיכול לבוא במגע חוזר וממושך עם מזון.

תוספות ושדרוגים

 
אפשרויות לבחירה -
זמן אספקה: 7 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מידע נוסף

תאור החומר: אפוקסי לציפוי שקוף, בעל תקן למזון Amazing Clear Cast, של חברת אלומילייט מארה"ב, הוא חומר דו רכיבי, בעל אישור תקן מזון FDA. החומר שקוף ומתאים במיוחד לציפוי, גימור והחלקה על משטחים שונים. מתאים גם כשיכבה אחרונה מבריקה על הדפסות תלת מיימד. בעל עמידות גבוהה לשחיקה, מתייבש למוצק שקוף וחזק.
שימושים: מיועד לציפוי משטחים שונים כגון עץ, שייש ועוד. לאחר הייבוש החומר מאושר כחומר שיכול לבוא במגע חוזר וממושך עם מזון.
יחס עבודה: 1:1 בנפח
אריזות: 3.79 ל', 7.58 ל', כל אריזה מכילה בסיס ומקשה.

אופן עבודה

המלצות: יש לחבוש משקפי מגן, כפפות גומי ובגדי מגן. בסיום השימוש יש לסגור היטב את מכסה האריזה. במידה והחומר נישפך יש לאספו. יש לשמור נעול.
יש לקחת בחשבון שבעבודה עם חומרי גלם יתכנו שינויים המושפעים מלחות, טמפרטורה, גודל ועוד, שינויים אלה עלולים להשפיע על התוצאה הסופית.
אזהרות: חומר מסוכן ורעיל. אסור לשימוש עד שהוראות הבטיחות נקראו והובנו במלואן. יש להימנע מפיזור החומר בסביבה. במידה ונפגעים מהחומר יש לפנות לטיפול רפואי מיידי.

no-lazy - - - - המוצר שכבש את העולם - גבס הפלא! - - - - המוצר שכבש את העולם - גבס הפלא! - - - -