הוסף לעגלה

COMPOSI-MOLD Putty רב פעמי

חומר לשימוש רב פעמי, ליצירת תבניות. על ידי הכנה מקדימה של חימום קצר במיקרוגל, ניתן ליצור תבנית מדויקת ומהירה להעתקת מודל. לאחר היציקה לתבנית וחילוץ היציקה, יהיה החומר מוכן שוב לשימוש חוזר – חימום במיקרו ויצירת תבנית חדשה. החומר מתאים ליציקות פוליאוריטן קומפקט, שרפים, שעווה, סבון, עיסות נייר, אפוקסי ופוליאסטר. מיועד ליציקות קטנות וקרות (עד 60 מעלות).
מחיר: 100 ₪
משלוח שליח עד הבית / מקום העבודה : 58 ₪
זמן אספקה: 7 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

כדאי לקנות גם

מחיר החבילה: 212 ₪

COMPOSI-MOLD Putty רב פעמי + COMPOSI-MOLD חומר הפרדה לרב פעמי עם תקן למזון + COMPOSI-MOLD מפחית בועות לחומר רב פעמי + מקלות ערבוב =
COMPOSI-MOLD Putty רב פעמי מחיר 100 ₪ COMPOSI-MOLD חומר הפרדה לרב פעמי עם תקן למזון מחיר 50 ₪ COMPOSI-MOLD מפחית בועות לחומר רב פעמי מחיר 50 ₪ מקלות ערבוב מחיר 12 ₪

מידע נוסף

תאור החומר: חומר לשימוש רב פעמי, ליצירת תבניות. על ידי הכנה מקדימה של חימום קצר במיקרוגל, ניתן ליצור תבנית מדויקת ומהירה להעתקת מודל.
לאחר היציקה לתבנית וחילוץ היציקה, יהיה החומר מוכן שוב לשימוש חוזר - חימום במיקרו ויצירת תבנית חדשה.
שימושים: מתאים ליציקות פוליאוריטן קומפקט, שרפים, שעווה, סבון, עיסות נייר, אפוקסי ופוליאסטר. מיועד ליציקות קטנות וקרות (עד 60 מעלות).
אריזות המוצר: בקבוק פלסטיק עם פיה במשקל 170 גרם.

אופן עבודה

אופן העבודה: לחמם את החומר במיקרו למספר שניות, עד לקבלת מרקם של בצק רך. לדחוק את החומר בשכבה דקה על גבי המודל ועל ידי כך לעטוף את המודל, בדומה לעבודה עם פלסטלינה. לאחר ייבוש מלא, ניתן לצקת לתבנית חומרים קרים בלבד, כגון גבס.
זמן עבודה:
כ-20 דקות.
זמן ייבוש:
24 שעות בטמפרטורת חדר, או כשעתיים במקפיא.
אזהרות: בעת חימום החומר במיקרו, יש להזהר שלא לקבל כוויה. 
דפים טכנים: 
דף טכני
דפי בטיחות: דף בטיחות

no-lazy - - - - המוצר שכבש את העולם - גבס הפלא! - - - - המוצר שכבש את העולם - גבס הפלא! - - - -